Kızlar selam su an hastaneden yazıyorum
31+3 deyim kontrole geldik rutin suyunda azalma çıktı bebeğin ciğer geliştirici iğne dedi doktor bir de serum birde turnusol kağıdı diye bir sey verdi nst sancı cıkmadı acılma yok ama azalma var suda cok korkuyorum ağlıyorum sinirlerim bozuldu basına gelen var mı bir sey olur mu erken doğum falan? Birde kireçlenme dedi eşinde sanırım tam hatırlamıyorum su an korkudan sadece suya odaklıyım 1759 gr 41 cm bebek cok korkuyorum nolur bana bir seyler söyleyin