Elif1907

Ben bunu evde kendim telefonu sandalyenin üzerine koyup zamanlayıcı ayarlayıp çektim canım , artık telefonlarımızın çekim kalitesi vs güzel ,çekimlerde malum çok pahalı ,yine sen bilirsin tabi.. İlerleyen haftalarda da arkaplanı güzel bir platformda eşimle beraber hazırlanıp,arkadaşıma çektireceğiz