F84 Merhabalar 28 + 2 yim bugun kontrolum vardi ve bebegimizin yan durdugunu ogrendim doktorum 1 ay cok dikkatli olmami soyledi boyle bir durum yasayip bebegi donen varmi?
Neroizm F84 yan derken tam olarak ne demek yan? Bebek bin turlu sekle giriyor karinda yan durmasiyla ilgili bir sikintiyi ilk kez duydum. Bilen varsa yazsin tabi, yukarda kalsin post.
Semaburak F84 inşallah öyle birşey olmaz ama benimkide yan duruyo biz 22 haftalığız tabi bence senin bebiş doğum pozisyonuna girmeye çalışıyodur doktor o zamanında yakalamıştır bi hafta sonra tekrar git derim canım
deletedmom301 Daha önceden makat veya baş olup da sonradan mi yan oldu? Yoksa hep mi böyleydi? Çünkü benimki hep prenzantasyon transverdi. Yani duruşu yandi. Başı sağ da ayakları solda idi. Şuan 26 haftaligim. 24. Hafta da makat geliş oldu düzeldi. Duzelebilir bu durum. Doktorum da söyledi içerde yüzdükleri için sürekli duruşu değişir demişti. Umarım sizin de öyle olur. Zaten doğuma daha çok var
F84 deletedmom301 daha once doktorum durusu ile ilgili hic yorum yapmadi benimde dikkatimi cekmedi acikcasi ama 28+2 haftaligim ve 1 ay pijama terlik dedi
F84 Kubrasefer onumuzdeki 1 ay cok onemli ve cok fazla yorulup yuruyus yapmamam gerektigini soyledi, agirlikta evde dinlen dedi
Efmavi Benim bebeğim de yan duruyordu şu an ayak geliş sezaryen planlıyor doktor düzelmezse 36+3 olduk ve hergün düzenli yürüyüş yaptım ve yapıyorum