[silindi] Hanımlar selam, gebelik süresince mutlaka her gün yediğiniz, yemeye çalıştığınız şeyler neler, hem fikir sahibi oluruz. Benim mutlaka yumurta, ceviz, yoğurt Sizinkiler neler
AzraFarah [silindi] yumurta yemeye çalışıyorum ama her gün olmuyor,tahin pekmez,peynir olmazsa olmaz. Süt,ceviz,muz
havvaana [silindi] kefir süt yoğurt yumurta muz ayva genel olarak tüm meyveleri ve kuru meyveler kayısı üzüm incir. Bir de kuru inciri bi kavanoza doğrayıp koyup üstüne de hakiki zeytinyağı koyup bekletmiştim aç karnına veya yatarken yerdim 1 2 tane. Hem kansızlığa hem kabızlığa çok iyi gelirdi
havvaana havvaana bir de şöyle bir durum var bunları hep yerdim bebek kilo alsın diye de tavsiye ederlerdi ama öyle kilolu bir bebeğim olmadı sadece sağlıklı beslenmiş oldum daha rahat bir gebelik geçirmiş oldum. Yani bazen ne yaparsanız yapın bebek alacağı kadar kilo alıyor onu etkileyemiyoruz
alya00 havvaana kesinlikle bende yemem gereken tüm sağlıklı şeyleri yiyorum ama bebişime yaramıyor yediklerim
Mommy61 [silindi] yumurta, bulantılarım varken bile yiyebildim hem de haşlanmışını hiç tiksinmedim, hala daha da her sabah yiyorum olur da canım tencere yemeği çekmezse yumurta kırıp yiyorum 😀
gzl_2320 [silindi] muz, ceviz, kaşar peyniri, haşlanmış yumurta, tahin pekmez bunları her gün yiyorum. Süt midemi bulandırdığı için 2-3 günde bi içiyorum. Her gün ev yapımı yoğurttan ayran yapar içerim malum her gün süt içemediğim için
Ebrulianne06 Ben hic guzel beslenemiyorum deli gibi hamur isi tuketesim var sabahlari simit pogaca ogle yada aksam ekmek arasi 🙈
2prensesannesiiii [silindi] tahin pekmez muz ya da evde olan meyve sağlam kahvaltı midem kaynayınca ılık süt
beyzacmvrc [silindi] muz peynir arada bir yumurta ve her gün mutlaka yoğurt veya ayran ☺️ ve ayvaaa 😌
2prensesannesiiii [silindi] yararlı mı diye değil de kahvaltıda canım deli gibi istiyor küçük bi tabak yapıyorum kendime 🥰 meyve yeyip sağlam kahvaltı yapıyorum ama ve akşam yemeğinde ekmek tüketmiyorum 🙏🏻 9 dan sonra da bişey yemiyorum
2prensesannesiiii [silindi] tahin pekmez et ve protein grubu kadar değerli bi besin kaynağıymış kuzum🥰🙏🏻