nebakiyonkomikmi Kızlar aranızda bu hastaneye gidip memnun kalan var mı aranızda hangi doktora gidiyorsunuz
tunasmom nebakiyonkomikmi Dr. Serkan Özkula gidiyorum ben Bht Clinicte takipliyim ama ordada çalışıyor çok memnunum doktorumdan
teachervera nebakiyonkomikmi Batı bahat doktorları alanında çok iyi ama ben orada doğum yaptım hastane hijyenik değildi devlet daha temiz. Doktorumdan çok memnun olduğum için orada devam ettim
nebakiyonkomikmi teachervera Bende yakın diye tercih etmek istiyorum ama orda doğum yapan tanıdık yok tereddüt içindeyim
teachervera nebakiyonkomikmi Doktorlar çok iyi ama dediğim gibi leş gibi idi bilseydim bht de yapardım şimdi bebeğim kanuni de yatıyor zatürre den kanuni bile daha temiz bahattan
teachervera nebakiyonkomikmi 4 buçuk idi 2021 de. 2 ay önce yine sezeryan oldum Urfa da mis gibi hastane 3 buçuk idi 😀
teachervera Zbyde34 Ben Selda mutluay a gidiyordum canım o gitti ama oradan çok memnundm doktorumdan.
teachervera tunasmom Senin ne kadar kaldı canım soramadım hiç depremde evim gitti İstanbul a geldim bebeğim zatürre oldu derken