Bmsbl ben sezeryan oldum depend almıştım sadece bir beden daha büyük alabilirmişim. Hatta ben 2 paket almıştım önerilere göre ama hastanede kendime gelene kadar hemşireler kendi yaptıkları ped koymuşlardı kanamaları takip edebilmek için bundan kullanman lazım dediler. Kanamalarım hafifleşince ve ayağa kalktıktan sonra ben depend kullandım hatta yoğun bakım sürecimiz oldu o arada hastanede kaldım bebeğe süt vermek için bi hafta kadar, sonrasında eve geldim evde de kullanmaya devam ettim zaten bir süre hiç iç çamaşırı giyemedim o yüzden ped de pek mümkün olmadı ama depend rahat oluyor kesinlikle ben 60kg m beden almışım l alsam daha rahat olurdum