Merhaba herkese. Yaklaşık 1 senedir hamile kalmaya çalışıyorum hatta 2 ay önce testim iki defa pozitif çıkmıştı fakat sonrasında adet oldum doktora gittim rahme tutunmaya çalışmış ama olmamış 😔 sonrasında ben bir şifacı ablaya gittim kasıklarıma baktı ve kasıklarımın düşük olduğunu söyledi Bebek olsa bile çok zor olacağını ve tutunmaya çalışıp tutulamayacağını söyledi çok üzülüyorum 2. Sefer gittim kontrol etti gitmeye de devam edeceğim düzenlene kadar aynı durumu yaşayan var mı çok merak ediyorum düzeldi mi çocuk Sahibi olabildiniz mi 🌸🥺