gokcesck Neler yapıyorsunuz neler aldınız oda için fikirleriniz var mı sterilize makinesi aldınız mı ay biraz anlatın fikir olsun ❤️
AzraFarah gokcesck 30+3 olduk,oda yapmıyorum, yapamıyoruz da aslında, evimz 1+1. Ama bebeğe odaya gerek de duyulmuyor bana göre. Beşiği puseti,bebek arabası var, kıyafetleri de tamamlandı,sadece yıkayıp ütüleyip çanta hazırlıcam inşallah
Hazalert gokcesck 34+3 haftalığız. bende bebek odası yapmadım evimiz 2+1 oturma odamızı şuan bozmak istemedik inşallah ileride ihtiyaç duyduğumuzda yapacağız yatak odasındaki dolabımızın iki kapağı boştu oraya da onun eşyalarını koyduk. 33.haftanın sonunda kız kardeşim yardımıyla çantamızı hazırladık. Kendiniz hazırlamak istiyorsanız bence şimdiden hazırlayın yoksa mutlaka yardıma ihtiyaç duyuluyor.
Sakin gokcesck 32 deyiz , oda yaptım düz renk seçtim büyüdügünde de kullanılabilecek , yatagı büyüyebilen modellerden seçtim. Kıyafetlerini birkaç hafta sonra yıkayıp çantayı hazırlayacagım , eksikler bitmiyorrr hala eksiklerimiz var ama sağlık olsun daha vakit var 😊
ipekmom_ gokcesck bizde 32haftalık olduk, müsait odam vardı orayı kızıma oda yaptık. Büyüyebilrn yataklardan aldık. Bugün kıyafetlerinin etiketlerini kestim hafta içide yavaş yavaş yıkamaya başlicam sonra çantamızı yapıcaz :) benim bikaç eksiğim var onun dışında herşeyimiz hazır gibi 😊
gamzeliyarim28 31+2yim. Oda yapmayı düşünmüyorum. Bi gardrop yaptırdım sadece. Bir de arkadaşımın kızının beşiğini aldım. Kıyafetlerinin çoğu var. Bi kaç güne de onları yıkayıp hastane çantasını hazırlayacağım insallah😊
Busel gokcesck oda yaptım dolabını sifonyerini büyük aldım yatağını da montessori 120×200aldım canım 1 haftaya da hastane çantasını hazırlayacağım inşallah kargo bekliyorum
Binnur-cam gokcesck 32+4 oda takımının siparişini verdik gelmesini bekliyoruz anne yanı beşik araba puset hepsini hallettik kıyafetler yıkandı ütülendi hazır eksikler vardı onlarıda yıkayıp yerleştirip çantayı hazırlicaz inşallah erken doğum riskim var oyuzden bir an önce hazırlıcaz cantayı 😊