Gns5501 pusetli kabin boy tercih ederdim kesinlikle. Travelle 11. aya kadar zar zor dayandım, sonra chicco we aldım. Tek bir araba alacak olsam iyice araştırır en başta pusetli kabin boy alırdım. Ama burda annenin şartları önemli. Arabası olan bir anne olsaydım travelle hiç sorun yaşamazdım. Bagajımda bırakır, keyfime bakardım. Ya da bulunduğum yer asfaltın bulunuşundan bir haber bir yer olmasaydı chicco we ile çok mutlu olurdum😊 Travellerin sürüş konforu çok iyi, bizimki gibi taşlı topraklı yollarda müthiş konforlu. Ama kabin boy çok hafif. Bebekle dışarı çıkamıyordum nerdeyse, kabin boy alınca yaşasın özgürlük dedim ama tedirginim zıplaya zıplaya gidiyoruz😅