Kızlar 11 haftadayım hiç istifra olmadan bugüne kadar geldim çok nadir öyle bulantım oldu tek. Göğüs ağrısı falan oldu. Hiç hamile gibi değildim çok şükür çok rahat geçti. Bugün şiddetli mide bulantısı ile lavaboya zor yetiştim. Ama israfta edemedim sonra duşa girdim belimde çok şiddetli ağrıyordu sıcak su tuttum duşta tekrar midem bulandı istifra ettim o zaman ilk kez 🤢 11 hafta sonra bu belirtilerin çıkması normal mi belimin ağrısından ne oturabiliyorum ne uzanabiliyorum 😮💨 Çok kötüyüm cidden 😪