Kubukargl Zeyzey72 1 hafta sonra taktım korseler dar oluyor zaten ben kendi bedeni mi almıştım e bebekten tayt şeklinde olandan
Berivann58 Zeyzey72 Dün oldum sezeryan doktorum 1 hafta sonra takabilirsin dedi. Ben trendyoldan 3 beden almıştım.
BtlHall Sezaryen sonrası korse takılmıyor diye biliyorum bende 2 sene önce yaptım ama kimse önermedi dikişler geç iyileşir zaten kuzum
Dolphin16 Ben normal doğum yaptım 6 sene önce takarım diyordum ama içim acıyordu resmen doğumdan sonra takmadım 🤷♀️😀