Kızlar üstünüze sağlık 4 gündür hastayım 2 günü ateşli geçti 38.6 ile , doktor antibiyotik yazdı azitromisin 500 , dün birin içtim karnım gitti tuvaletden çıkamadım. Öksürüyorum çok ( birşeyler deneyp fayda gördüyseniz yararlanmak isterim ). Evde herkes bana sinirli neden antibiyotik akdın falan çocuk engelli doğacak falan diyolar. Kullanan varmı ya antibiyotik