Benim 3 değerimde yüksek çıkmıştı. Dahiliye doktoruyla kontrollü devam ediyorum. Yediklerime dikkat ediyorum evde ölçüm yapıyorum her gün. Şuan 30 haftalık olduk ve doktor 140 ı geçmemeli dedi. Ayrıca daha sonraki haftalarda şekerin daha çok yükselebilir dikkat et dedi ve dediğide oldu.