Merhabaaa, 6+0 da doktora gittim. Karından keseyi çok zor gördü vajinal baktı keseyi görebildi ancak küçük bulduğu için kan testi istedi tekrardan. 1922 çıkınca keseyle değer uyumlu dedi. 7+2 de kalp atışı için çağırdı. Ama yine de stresliyim sizce keseyi ufak görmesi normal mi?