Frskutku Merhaba 14 haftalık hamıleyım ultrason kontrolunde karnımda kanama cıktı hiç duydunuz mu kanama nasıl gecer 😞
sozer1 Frskutku ben doktor sayfalarında görüyorum hep kese etrafında kanama falan oluyormuş çoğu kişide ilaçla dinlerej geçermiş büyükse kanama boyutuna göre yatış veriyorlarmış bol bol uzan dinlen
Rabiabasyilmaz123- 12 haftalık hamileyim kanamam oldu doktora gittim ilaç ve iğne verdi düşük riski dedi 10 gün yat dedi şimdi lekelemeyin olarak devam ediyor.
ByzzS Frskutku benim de kanamam olmadı ultrasonda gördü sadece ama ilaç verdi günde iki defa dedi. Belki sizin hafta olarak ileride diye gerek duymamıştır
minikmucizem1_ Frskutku benimde kanama alanım vardı banada ilaç vermedi kendiliğinden geçer dedi ama geçmedi sonra ilaç kullanmaya başladım ve alan büyüdü şimdi çok kızıyorum keşke ilk kanama alanıni gördüğünde doktor ilaç verseydi belki bu kadar uzamazdi diye 😔