Sevde_12 bence hiç aldırış etme o cahil söylemlere. Biz nıpt testi yaptırdık ikili yerine. Bana da söyleyen oldu bişey olursa aldıracak mısın kıyacak mısın vs diye. hiç kötü ihtimali düşünmemiştim eşim ve ben anne baba olarak üzerimize düşeni yaptık çok şükür de güzel sonuçlar aldık. Önemli olan sizsiniz. Ve insanlar farketmese de bu büyük bir vebal bana sorarsan. Bütün hayatını etkileyecek. Bütün yavrularımız iyi olsun sağlıkla gelsin inşallah, cahillere aldırmadan bebeğinin ve içinde bulunduğun mucize sürecin tadını çıkar bence canım 🙏