Merve_cc Kızlar ben biooil kullandım 6. Ayıma kadar çokta düzenli olmasada bi kaç hafta sürmedim yada düzensiz sürdüm geçenlerde bacağımın en üst kısımları çatlamış 32 haftalığım biooil lierac ve vazelin kullanıyorum sizde durumlar nasıl
Likayolcusu Merve_cc ben 36 dan sonra çatlamıştım 🥲 bacak göbek göğüs hertaraf şimdi 20. Haftamdayım ekstra çatlak oluşmaz umarım