Mrsfly aklına kötüyü getirme. Benimde olmuştu 13 gün sürmüştü doktor progestan bile vermemişti herşey normal demişti . Kızım var 15 kilo ara sıra onu kucaklamak zorunda bile kalıyordum ve sürekli aktiftim yatmaya vaktim olmuyordu.
1.gebelikte de 1 hafta olmuştu progestan kullanmıştım hep yatıp dinlenmiştim.
Her iki çeşidini de uyguladım anlayacağın ,rahat ol derim