Merhabalar. Bugün çatı muayenesi oldum. Doktor yukarıdan kemik basık ama alt taraf geniş dedi. Normali deneyelim, olmazsa sezaryen olur diyor. Ben o kadar sancının üzerine bi de sezaryene girmekten korkuyorum. Ayrıca alttan yırtılma da çok olabilir diyor. Pozitif sezaryen hikayelerine ihtiyacım var. Bir de bu çatı sorunu olup normal doğum yapan var mı?