Mavis-anne benimde 5 haftalık iken olmuştu kanamam , aspirin ve clexane kullanıyordum senin gibi . Doktorum kanama nedenini ilaçlara bağladı ve ikisinde bıraktık. Progesteron kullanmaya başladım ve sürekli istirahat ettim , hiçbir iş yapmadım. Çok şükür kanamam durdu . Ama 6-7 hafta boyunca kahverengi akıntı olarak gelmeye devam etti . Rengi açtık kırmızıya dönmedikçe panik yapma , pıhtı şeklinde kahve kalıntılar geldi , sonra bitti çok şükür 🙏