sumeyyeee_ Arkadaşlar nemlendirici kullanıyor musunuz, herhangi bir sıkıntı olmuyor değil mi?🙉 Ankara’da olanlar beni anlar🥲
Haticehkak sumeyyeee_ ben hamilelik sonrası temiz içerikli nemlendirici arayışına girdim. Isparta’da yasiyorum iklim soğuk ve kuru oluyor burda da ve cildim de kuru kışın. Naturamisse markasininkini kullaniyorum memnunum. Bu konularda temiz icerikli urunler icin instagramda @prema.ve.onun.anneligi hesabi var onun hesabini inceleyebilirsiniz.