Sarperinannesi Izm123 12. Haftadan beri dr izni ile amonyaksız boya ile boyatıyorum 37. Haftam bitiyor haftaya sanırım son kez boyatacağım 🙏
Yldzlh Izm123 canım ben doktora krem sormuştum o bana tamamen doğal olan krem kullan şampuan da aynı şekilde ikaz etti o yüzden bence biraz ertele yada doktoruna danış.