Ecem80 ben yaptırdım sadece açlık biraz beni zorladı ama sabahtan hiç bisey yemediğiniz için bir süre sonra mide açlığa da alışıyor toplam 3 saatte felan bitti abartıldığı kadar kötü bisey olduğunu düşünmüyorum yaptırdım ve kafam rahat etti sonuclari görünce, doktorunuzun dinleyin, icecekte çilekli sodaydi rahat içiliyor burda şeker yuklemesini abartan çok kişi var ama ben gereksiz görüyorum o yorumları.