Tgba27 Hanımlar merhabalar, 30+5 olduk biz İlk defa nstye girdim ve bebekte kasılma çıktı sizce normal mi ve doktor coraspin yazdı kullananlar veyatta aynı durumu yaşayanlar var mı aranızda