Herkese selam. Bebegim su an 7+1 günlük geçen hafta kontrolde kalp atısını duyduk ve saglikli bir bebek oldugunu soylemisti doktorumuz fakat bugun uyandıgımda kahverengi lekelenme oldu ve doktora yazdıgımda devam ederse pazartesi gel progestana baslariz dedi. Bu durum ile karsılasan var mıdır? Korkmalı mıyım?