Ben 24. haftadayım. Kasık ağrısı çok fazla olduğundan pek yürüyemiyorum. Sürekli oturuyorum her yerde. Doktor bu ağrılar normal değil diye prolutan iğne yaptırttı.Bir hafta istirahat önerdi geçmezse direkt gel dedi. Aranızda benim durumumda olan var mı?