Dilara_123_ Nasıl gidiyor kizlar doğum için gün aldınız mı Normal doğum yapacaklar hangi güne denk geliyor
Pnr60 Zor zorrr zooor 😂 yuvarlanıp gidiyoruz oğlumla son haftalar cidden zormuş eğilmek kalkmak çorap bile giymek zor 😂 salı günü günümüz belli olucak hayırlısıyla sezeryan 💙
Dilara_123_ Pnr60 evet bende oğlumu bekliyorum artık çok zorlanıyorum çok ağırlaştım ve geceleri uyuyamıyorum bı sağa bı sola dönmekten bıktım heryerim tutulmuş sırtıma sürekli kemiklerim batıyor ve zaman durdu sanki geçmek bilmiyo resmen saat sayıyorum 😂
Huriyemdk 35+6 suan hareketlerim tabi kısıldı inanılmaz uykum var hep hiç kalkasım yok 😂evi toparlamam lazım eriniyorum 39 haftalıkken sezeryan netleşti bakalm hayırlısı 17 Mart sabah olacak bekliyoruz
Huriyemdk Dilara_123_ 2. Hamileliğim ilkinde suni sancı ile 41 haftada normal denedim ama 7 saatin sonunda sezeryan oldum
Pnr60 Dilara_123_ Ayy uyku faln yok gece bende de o kadar düzensiz ki 😣 inşallah hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli doğsunlar az kaldı dayan diye teselli ediyorum kendimi 😩
Duygu_0147 36 hafta 3 günlük olduk 2.sezeryanı olacagım günümüzde bellı Allah izin. Verırse 10 martta 🤲🏻🧿
Dilara_123_ Huriyemdk ya çok zor olmuştur ya suni sanciyi çek okadar ama sezeryan ol ayy Allah kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏