Ben ünide begüm kurta gidyorum riskli bir gebeliğimm var çok yakından takip ediyor biraz geç tanıştım bu doktorla ama ben memnunum ilgisinden. Doğuma da az kaldı zaten. Özlem bolayırı hiç tavsiye etmiyorumm acı bir şekilde tecrübe etmiştim ben onu . İlçede yaşadığım içinnfarklı doktor deneyimlerim oldu. Medicanada savaş karakuş . Numune de esra diye bir doktor birde ünide begüm kurt medicanada sultan şalkta iyi bir doktordur. Ben sivas merkezliyim küçüklüğümden beridir de var olan herkes tarafından sevilen bir doktordur kendisi. Ama doktor beğenisi kişiden kişiye değişiyor tabiki