Sibels canım daha Doğum yapmadım yeni ve ilk gebeliğim ilk randevumu devlette gittim ve ne eşim ne ben hiç memnun kalmadık oyumdan Bursa özel doruk hastanesine gittik okadar güzel ilgilendik doktorum hayran kaldım okadar bilgilendirdi ki bizi ve orda devam etmeye karar verdik sana tavsiyem imkanın varsa özele git 😌 muayene ücreti 80 tl 30 haftaya kadar ayda bir çağırıyor zaten