Hamiss_ Merve0135 epiduralli normal yapacaksan kesilmeyeceksin ki anca sıkıntı olursa kesi atarlar. Dikerken de uyuşturuyor lar anlamıyorsun
alya00 Merve0135 prenses doğum diyorlar epidural ile doğuma :) . Arkadaşım epidural oldu çok rahat geçti
Merve0135 2 kızımı normal doğum yaptım ölüm gibi kesilirken ve dikilirkenki anı hissetmek istemiyorum ve bu Epidurallı doğum nasıl bilmiyorum yapanlar yardımcı olurmusunuz bilgilenmek istiyorum hisedecekmiyim kesi ile dikişi?😔
Aktas3555 2007 ve 2009 da iki oğlumu epidural normal dogumla dünyaya getirdim..hiç korkmayin endişelenmeyin çok rahat ve kolay oluyor..hicbirsey hissetmiyorsun.. Bebegin doğuşunu dahi hissetmiyorsun okadar rahat ve kolay..