Nrgllll Kızlar merhaba 17+5 haftalığım bugün sırtımda derin nefes alınca batma hissi oluşuyor devam eden bir ağrı değil ama bu haftalarda normal mi sizce
Sila66 Nrgllll bende yaşıyorum yaklaşık 2 Aydan fazla gıdıyor gerı gelıuor o ağrı anlamadım doktor da bısey olmaz dedi