Kızlar sabah kahvaltı yapmak için oturduk bi anda kusmaya başladım ve karnıma ağrı girdi lavaboya gittiğimde de çamaşırımda avuç içi kadar ıslaklık vardı. Çamaşırım kırmızı olduğu için ne olduğunu anlamadım hemen doktoruma gittik bi sıkıntı olmadığını söyledi belki üşütmüşsündür belki o an anlık idrar kaçmıştır felan takip et dinlen dedi
Kasıklarımda ve belimde ağrı var sanki regl olacakmışım gibi.. çok korktum doktora gidince biraz rahatladım ama hala tedirginim