Betulaa merhaba 5 seneki önceki emzrime sürecinden bahsetmiştim emzirdikten sonra sürebilirsiniz lansinoh krem temizleme gerektirmeyor hemde bebeğin ağzına gelirse bir zararı da olmuyor yumuşak tutmak için sürekli kullanabilirsiniz ama dediğim gibi bende pek bir işe yaramadı aventin kapakları dışında. Gogsunuz acidikca evin içinde sürekli kullanabilirsiniz dışarı çıkarken de kendiniz bilirsiniz. Süt akabiliyor o yüzden çoğu kişi göğüs pedi kullanıyor ama onlarda yara yapıyor kapaklarda süt birikiyor hem ıslanma olmuyor hemde cidden yaralar iyileşiyor bence. Bence krem de yedeğe gerek yok kremde yeterli oluyor minicik nokta kadar siksaniz bile o krem ama tabi ki siz bilirsiniz. Google avent göğüs kalkanı yazarsanız dediğim kalkanlarda çıkar. Gümüş kapağa göre daha uygun ama boyut olarak daha büyük