Busra99onur Kızlar bişey sorucam bu doğum raporu 2 kere mi alınıyor bı doğumdan önce bide doğumdan sonra olmak üzere mi ben 32.haftada aldım çalışamaz raporu doğuma kadarmış
Saniyebag Evet bir tane de doğum sonrası çalışamaz raporunu alıyorsunuz hastaneden çıkış işlemlerini yaparken söylemeniz gerekiyor