Burcu582 bana da diyip durdular üstüne bir de ben bebeğin ayaklarını kasığımda hissettim korktum ayakları çıkacak resmen aşağıdan diye 😂😂 daha bu sabah gittim doktora korka korka boyu uzadığı için dedi başı yukarda ayakları aşağıdaymis resmen ayakta geziyo yani karnımda 😂😂 boşuna panik yapmışım doktora aşağıda ama dedim yer çekimi var diyo 😂😂😂