Sinrm 36 gün sonra nasipse kızım dünyaya gelicek 3 isim arasında kararsızım . Aden / Eslem / Elisa Lütfen fikirlerinize çok ihtiyacım var .
Tbayram Sinrm Soyadınızla hangisi daha uyumlu duruyor bilemiyorum ama ben bu zamana kadar en nadir Eslemi duydum ve çok hoşuma gidiyor 💖