karanmom Kızlar 4+2 gece çok lavobaya kalkıyorum öyle böyle değil hiç uyumadım desem yeridir normal değil mi bu durum yani çok suda içmedim ama sabaha kadar tuvalettteydm neden oluyor bu acaba🤍
guzelanne01_ karanmom gebeliğe vucudum hazırlanmaya başladığı anda benim lavbo sorunum başlıyor canım gayet normal kızımdada aynıydım oğlumdada aynıyım lavaboda gelemiyorum. Şuan 22 haftalığım
H_a03 karanmom BNde 16 haftadayım sürekli tuvalete gidiyorum dışarı çıkmadan giriyorum dışarı çıkasıya bida geliyor resmen ilkinde böyle hiç olmamıştı
ebrusngl karanmom bende öyleydim çok su içmememe rağmen gün içinde aşırı lavaboya gidiyordum ama bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı yani haftanız çok küçük daha ortada bebek yok idrar torbanıza baskı yapsa bence idrar testi verin mutlaka
Dilara_1 Rahim büyümeye başladı doğal olarak idrar kesesine baskı başladı gayet normal canım sen suyunu bol iç 3 fazla çıkalım tuvalete sorun değil hayırlı uğurlu olsun inşallah ♥️
aygulllllsnnn Dilara_1 ya bişi sorcam sizlere hani sık lavaboya gidiyorsunuz ya böyle rahminizde hafif sızı gibi sanki sürekli idrara çıkasın varmış gibi mi oluyor üşütünce hani sızlar ağrır ya öyle mi oluyor sizde az az ama sık gidiyorum bende
Gulsbaby Öncelikle gebeliğinizi çok erken öğrenmişsiniz bravo 😀 İdrar torbasında baskı hissedip sık idrara çıkmanız için çok erken haftalar. Başka bir sebepten ya da psikolojik diye düşünüyorum.
karanmom Gulsbaby psikolojik değil psikolojik yaşayacak kadar kasıntı birisi değilim aksine rahatım hamilelikte olabilecek birşey olduğunu duymuştum herkeste farklı teşekkür ederim yorumun için
Dilara_1 aygulllllsnnn idrar yolu enfeksiyonu olabilir sızı kaşıntı yanma yok bende ama sık cikiyorum tuvalete bu haftalar enfeksiyon için biraz riskli git doktora tedavini ol eğer idrar yolu enfeksiyonu ise geciktirme baksınlar bı kan idrar alırlar varsa ona göre ilaç verirler canim
karanmom ebrusngl normal de de lavobaya sık sık giden biriyim ayırt ettiğim şuydu gece kalkmak uyandım resmen sıktı beni acı sızı yanma vs yoktu yeni hatta gitmiştim hepsini baktılar sorun yoktu bu idrar çok çıkmayı unutmuştm demeye