Hastanede 2 gece kalacakmışım sadece tekli koltuk var özel olmasına rağmen. Annemin 4 tane fıtığı var ama kal dersem kalır eşim mi kaşsa annem mi farkeder mi tecrübelilere sormak isterim
Kaynana görümce saymıyorum bile :)) eşim ablam kalsın istersen dedi jshshsajaj dedim geçtim