Benimde 12 haftaya kadar oldu doktora söyleyin progestan diye bir ilaç veriyorlar bebeğin daha sağlam tutunmasını sağlıyor 12. Haftadan sonra çok şükür geçti şimdi kızımı kucağıma almama 20 gün kaldı genelde yerleşme kanaması diyorlar ama siz yinede kendinizi yormayın