Ya1- 36+3 haftalık hamileyim çarşamba günü doğum yapacağım ama saçlarım çok kötü halde boyatmak istiyorum doktoruma sordum kimyasal uygun değil dedi aranızda boyatan var mı zararı olacağını düşünmüyorum ben nedense siz ne dersiniz
2aslan_annesi07 Ya1- 3.ayim bitmeye yakın boyadım şimdi 32 hafta olduk sonlara doğru tekrar boyamayi düşünüyorum