Merhaba anneler,
Üç gündür hareketler biraz yavaşladı normal mi bu ? Dün sağlık ocağına gittim kalp atışları düzgün dedi hemşiremiz. Hareket azalırsa hemen doktora git bekleme suyu, nişanı falan dedi. Normalde sabahları kıpır kıpır olan bebek üç hurma ve çikolata yememe rağmen derin uykuda gibi, çok uğraştım ama sadece biraz hareket yaptı ve yine durdu. İyidir dimi Rahmimde de baskı var kalça kemiklerimde de. Doğuma mı hazırlanıyor acaba🤲🏻 Heran gelebilir dedi hemşire. Bizim için dua edermisiniz, anne duası yavrumuz için 🥰🤲🏻💗