eminergunn Merhaba kızlar :) işte bizim hikayemiz Zeynep hira ve annesinin öyküsü :) artık 40+5olmuştu haftamız aslında haftalar önce pozisyon almış başı aşağı inmişti kuzumun ama bir türlü gelmek bilmedi ve doktorum artık bekleyemem yarın hemen yatışını yapıp gelmese de biz getirticez onu dedi 😊 aslında çarşamba yatırcaktı ama hadi dedim birgün daha perşembe sabah erkenden hastaneye yatışım yapıldı ve ilk olarak propes takılıp beklendi propes doğumun başlamasına yardımcı bir fitil onun sancılar başlayınca bitti ve çıkardılar daha sonra suniye geçildi sürekli nst de sancı odasında izliyordu doktorum ve ilk geldiğimde bebeğin kalp atışları düşüyordu oksijen verdiklerinde düzeliyordu suni sancı ile düzene giren sancılarım gelip gittikçe kızımın kalp atışları düşüyordu doktorum bebek kaldıramıyor bir sebepten ötürü dedi ama son ana kadar denicem beklicem dedi suni çıkarıp rahim ve bebek rahatlatıldı sonra yeniden suni sancı verdilerbu kez ilk başlarda iyiydik ama ilerleyen zamanlarda yine düşmeye başlamıştı atışlar ve artık riske edemem ya kakasını yaptı ya kordonu sıkışıyor bir sorun var yani onu ancak doğum olunca emin olucam dedi bir anda sezeryan olacaktım apar topar ameliyathaneye götürüldü aslında tamamen uyumak istedim ama spiral ol kızını gör vs diyip ikna ettiler ve spiral sezeryan ile minik kuşuma kavuştum nasipti herşey normal olsun çok isterdim ama meğersem kızımın omuzuna takılmış kordon ve bir türlü inememesi açıklığımun atmaması Bundan mış :) ameliyathane de kuzum çıkıp yanağıma koyulunca ipek gibi pamuk gibi yumuşacık bir yanaklar buluştu dudaklarım o anın tarifi yok 😢😢😢 benim bal böcüğüm benimdi artık tamamen onu cıkardı lar bnm dikiş im vs devam ederken fenalaştım ben biraz sezeryan için oda doğum mu diyenleri davet ediyorum buyursunlar sezeryan sonrası ilk ayağa kalkışta beler yaşadığımı yaşasınlar hiç biri kolay değil sadece o müthiş duygu çekilir kılan ve annelik makamı rabbim tüm hepinize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin ben çok acı cektim halada çekiyorum maalesef korkutmak değil amacım ama banada sorsalar okuduğum hikayelere bakarak ne varki sezeryan da diyebilirdim neyse uzattım böyle işte sütüm geldi ama çok şükür emzirmek de ayrı bir serüven Hele ki ilk sezeryan günü ağrısı ile çok zor oldu göğüs ucumda olmadığı için ama şuan ikinci gün ve ikimizde daha iyiyiz ve her zor şey gibi o günde geçip gitti 😊😊 Tavsiye edebilecekleri ise şöyle kesinlikle pijama değil gecelik hele ki sezeryan ise bir değil iki tane avent göğüs ucu kurtarıcım oldu süt pompası gerçekten gerekli imiş emdimi ne kadar geldi gelmedimi derdi yok üstelik o ememezken sagıp biriktir hem sütün artsın hem göğsün rahatlasın 😊 hemde gelip hemen mama verelim diyen hemşireye al sütüm bunu ver canım de 😁 Ve bebek bezi on taneden fazla olmalı bence süt arttırıcı çay çok iş gördü Birde alt üst takımlardan ziyade her ne kadar çok giyilmiyor densede tulum bebek için çok daha konforlu bnde almamıştım hastanede giyindirilen ile farkına vardım allahtan uzun kol zıbınımız vardı da altına pantolon ile hallettik durumu aklıma gelenler şimdilik böyle kızlar sorularınız varsa yanıtlamaya çalışırım... sevgiler💞💞💞
Songulkip95 Rabbim bebeginizle mutlu bir ömür nasip etsin kaç kilo doğdu acaba bende 39 +1 im hic belirti yok gün sayiyorum