[bilinmeyen] Ben de yakın sayılırım. Derman Tıp Merkezine gidiyorum simdilik Duygu Baz var doktor yeni geldi. Cok güler yüzlü ama devlete mi geçiş yapsam diye düşünmüyor değilim. Sen Gebze'ye gidiyorsun galiba doktor için değil mi canım. Kac haftaliksin bu arada 😊