Kızlar merhabalar, bugün 37. Haftaya girdim ilk hamileliğim kontrolümde suyunun azaldığını söyleyip çatı muaynesi yaptı doktorum. Acı ağrı olmadı çarşamba tekrardan gideceğim suyu yine azaldıysa suni sancıyla doğum yaparsın dedi doktorum. Başına böyle olay gelen var mı? Suyu nasıl çoğalır ki?