Asel1211 ![https://mutluresim.com/images/2023/02/25/ERd5g.jpg] Yumurtlamadan 9 gün sonra ki ama emin olamadım kuru çizgisi de olabilir 5 dk sonrası bu arada
Asfdg Asel1211 6 gün kala kaset testte benm de böyleydi 1 senedir negatif görmekten inanamamıştım 10 tane test alıp hergün yapmıştım koyulaşıyomudiye 😃 24 hafta olcaz 🥰
Asel1211 Sila66 6 gün var adetime ama bu testler bazen hata verebiliyor diye duymuştum bilemiyorum aylardır sürekli negatif görmekten insan umutlanmak istemiyor 🥹
nidosh Asel1211 adete 6 gün var daha çok erken yapmışsınız. Bir kez daha yapın ama bu kadar erken idrarda belli olur mu bilemedim. İnşallah vardır.
Kubra00111 Asfdg 6 gün var adetime test yaptım tek çizgi ama korunmasız ilişki oldu yumurtlama dönemlerini degerlendirdik bu ay tutar mı acaba
eylulmihrasmom Asel1211 ben de yumurtlamadan 10 gün sonra adete 5 gün kala yaptım aynı bu şekilde çıktı testi açıp bakarsanız daha net gözüküyor sonraki gün tekrar denemiştim daha koyu bir çizgi vardı bence var
Asel1211 sibelbusr ilk idrarla yapmıştım şuan bakayım test dedim pozitif görüntü gitmiş 😢 anlamadım böyle olur mu kuruduktan sonra
Asfdg Kubra00111 1 yıl boyunca her yumurtlama dönemini değerlendirdim anca 1 yılda tuttu benm nasip kısmet inşallah tutmuştur 🥰