Merhaba kızlar 29+5 haftadayım. Akşam 9 da vajinama içerden birisi tepip çıkmak ister gibi bi sancı çektim. 12 ye kadar hareket bekledim. Hareket hissetmeyince hastaneye gittim. Açılmam yokmuş ilk nstde sancım 65 e yükseldi. İkincide 25 30 a yükseldi iki defa. Doktor bulunduğum şehirde şartlar uygun olmadığından ankaraya gönderdi. Fakat gidemezsen buraya yatırcam dedi. Gidemediğim için yattım ciğer geliştirici ve serum yapılıyor. Bugün ağrım çıkmadı nstde. Böyle olan var mı aranızda. Ankaraya gitmeli miydim sizce.