Merveyildiz10 Arkadaşlar 33. haftadan beri batma hissediyorum genelde bebiş hareket ettiğinde oluyor sizde böyle bir şey var mı? 36. haftadayım şimdi daha da şiddetlenmeye başladı. Bıcak ya da iğne batması gibi de biraz