Buse01_01 Pemberuya 14 haftalık hastaneye gidiyorum özele ama göstermiyor yüz üstü yatmış o yüzden göremiyorum
Hruu Aysegul_3838 sizdemi Kayseri şehir hastanesine gidiyorsunuzz ultrason yine iyi çıkmış ona göre 🤭
Aysegul_3838 Hruu evet şehir hastanesine gidiyorum şimdiye kadar ultrasonlarimin hepsi böyle iyi çıkıyor benimki
Hruu Aysegul_3838 duydum ama hic gitmedim canım çok şükür o kadar memnunum ki cevat beyin yakasini birakmaya niyetim yok ☺️ 2.gebeligim hâlâ ona gidiyorum asla değiştirmem