DuduNur selam canım benimde 12.haftada kanamam oldu acile gittim. Doktor progestan hap ve iğne verdi. Ben iğne istemediğim için progestan hap kullandım. Buarada progestan ağır bi ilaç yani bana baya ağır geldi aşırı uyku hatta uyku değil bayılır gibi içtiğim anda sızıyodum biyerde. Doktorumda ağızdan değil genitalden aldırdı 3 qün sabah akşam genitaldan aldım yan etkilerini yaşamadım. Bide doktorum devam eden kanamalar riskli demişti. Benim bi seferlik ufak gelmişti devamıda olmadı.