42leyla ayy ne kadar kötü yaa😱 benim eltim burda doğum yaptı ama onun sezaryen doğumdu doktorundan da ameliyattan da çok memnun kaldı. Ben de randevu sorunu çekiyorum zor bela randevu bulabiliyorum o yüzden buraya gidiyorum doğumda tercihim neresi olur tam belli değil. Görümceniz ne zaman doğum yapmıştı acaba?